Boxed in my own world.


instagram / twitter
new →
siang mencari diri
Monday, 17 December 2012

aku memang.....
seorang yang hidup dengan mimpi dan kenangan kan?

susah nak lupa mimpi, susah nak buang kenangan.
dan sekarang, aku sedar, mimpi dan kenangan tu kadang kadang boleh sakitkan kita balik. even yang best.

sebab, daripada benda macam ni lah, kita rasa rindu. dan rindu ni kadang kadang buat kita rasa....ALONE. 
sampai kita lupa, ada yang sentiasa teman kita.

ALLAH ADA, bro. 
tak macho nangis memanjang kalau bukan sebab akhirat.









rasa tu, datang balik
Wednesday, 12 December 2012

Lately, banyak yang menerpa masuk dalam kotak fikiran ni. Entah. It just, penyakit orang tua kot. Eheh.

pernah rasa, perasaan bencikan.. diri sendiri tak?



aih jiwang bro pepagi.

proses peng-istiqamah-an
Sunday, 14 October 2012



semakin jauh..
semakin berubah..

rindu diri yang itu

betullah, nak kekal dalam kebaikan tu, LAAGI SUSAH.
rasa tak kuat sangat sekarang ni..
i need them.

ALLAH, aku rasa lemah sangat sekarang ni. rasa macam dah kembali pada diri yang dulu.
tapi, aku tak boleh kecewakan dorang. aku kena kuat, demi mereka. aku kena lawan benda ni, untuk mereka.

sedih bila tengok semua jadi macam ni.. Ya Allah, mudahkanlah segalanya..
janganlah kau biarkan syaitan menyelit di tengah tengah ukhuwah kami.. aku mohon, ya ALLAH. 





memory
Sunday, 5 August 2012






:')


layout by ellie. image from weheartit.