talkative, eh?


assalamualaikum pembuka tinta :)

seperti yang anda ketahui, KEMUDA 2013 yang telah dianjurkan oleh my family RPA telah tamat  (dengan jayanya) 
dan saya, sebagai one of the RPA, sangat lah happy sengih lebar lebar. hirup yang positif positif belaka dik





dan untuk pengetahuan juga, bukan hanya peserta peserta yang menghirup pengajaran dan ibrah. tapi kami dan lebih spesifiknya, SAYA juga belajar sesuatu. 
fehh pina, ayat kau pehal skema naaaaa


okay, berbalik pada tajuk yang telah di-provide.
wanna know something lagi? semalam aku try memain kuiz kat pakcik Quizzilla nu haa. saja isi masa lapang (lapang lah sangat eh). 

tetibe ada satu soalan ni ;
what kind of person are you?
dan aku dengan penuh confident dan teruja menjawab talkative. 

dan tetiba jugak, aku terdiam terkelu. fehh TALKATIVE..? huwaaaa 

talkative sebenaaaaq nya tak bagus tahu. kalau talkative spesies aku lah. sebab bila aku pikir balik kan, banyak yang lagha kut keluar dari mulut ni~
haihh mengeluh kejap.

kengkawan, kurangkan cakap jom. masih belum lambat kut nak pasang azam. tak semestinya azam tu kena awal tahun ye tak? hikhik

WALK YOUR TALK, hati. again diingatkan. sekian untuk hari ini.

------> pi jenguk RM ;)