belog rant


oh hai
honestly, mood sekarang dah pi ke laut nun sana.
tapi, nak spill jugak. nak nak.
kengkorang mesti bosan dengan cerita benci-diri-sendiri aku ni, right? bosan, sudah. hikss. k lah, dah tak citer dah.



.....


21 MAC 2013
ngaaaaaaa tarikh yang buat aku agak kemelopongan sebentar. perasaan?  *check degup jantung* humm takda lah lajuu mana.
tapi tahap macho tu dah kureng sikit ah. I just hope.........aku dapat redha. tu je.



.....


dan yeaaah sebelum sebelum ni, aku agak tired of being ignored, tapi kali ni, ignore me. jangan judge aku lagi. aku UNDER SOME RENOVATION right now. sooo, agak pecah di sana sini. fair lah, aku ignore the world and the world ignore me. fair fair fair and lovely.



.....


somehow, I miss my parents right now. soooo mucho much. cuma boleh flying kan doa dari sini. nak pi fly sesama? tunggu duit hantaran.


.....


mode ---- > Optimus Prime yang dah nak transform into Megatron. beware.







dah.