er.. song rants?

hey yo.
assalamualaikum guys.


song rants uh? here it is.


SATU. EXO's Black Pearl.





[HIGHLIGHTS]

Flower that bloomed in the dark
the moon above the sea
a place like a secret
my beautiful black pearl

Even at the dizzying moment as the storm rages
Don’t turn the boat around, don’t stop sailing



aku......sangatlah terinspirasi dengar lagu ni. well ya, memanglah korang akan kata "ceh. memanglah kau suka..sebab EXO punya lagu kan" hahaha BINGO, bro. tapi kan, first time aku dengar lagu ni.....aku terus termuhasabah. aku ni layak ke jadi mawar berduri, jadi 'tulang rusuk' yang solehah untuk somebody. dan terus teringat, lelaki yang baik untuk perempuan yang baik. okay stop. dapat goosebumps pulak cakap pasal benda ni. ehehehe.

..........





DUA. SAUJANA's Takut Kau Tertipu.

oh maaf. video takboleh letak pula.

[HIGHLIGHT]
Kejayaan bukannya sekali banyak kan teruji
Kegagalan di hari ini bukan selamanya
Kejayaan di hari ini bukan selamanya 


lagu ni di-suggest oleh seorang junior actually. 
and my comment is;




TIGA. er.........rasa macam dah malas. 
eh jap. nak letak lagi satu.
nak cerita sat, lagu ni is one of lagu yang aku carik kalau nak rasa ngantuk. yes, musik kuat makes me feel ngantuk. and reaksi classmates aku time dorang dengar lagu ni...... haha epic sungguh muka memasing.
"pina, siyes kau suka lagu macam ni? macam susah nak percaya"
haha well~~~






biar je haha kite hidup bkn utk pleased hangpa semua kihkih. Outcome yg kite dpt ikut ape kite fikir kan..
tetttt. saja nak letak ;)