Boxed in my own world.


instagram / twitter
← old new →
proses peng-istiqamah-an
Sunday, 14 October 2012



semakin jauh..
semakin berubah..

rindu diri yang itu

betullah, nak kekal dalam kebaikan tu, LAAGI SUSAH.
rasa tak kuat sangat sekarang ni..
i need them.

ALLAH, aku rasa lemah sangat sekarang ni. rasa macam dah kembali pada diri yang dulu.
tapi, aku tak boleh kecewakan dorang. aku kena kuat, demi mereka. aku kena lawan benda ni, untuk mereka.

sedih bila tengok semua jadi macam ni.. Ya Allah, mudahkanlah segalanya..
janganlah kau biarkan syaitan menyelit di tengah tengah ukhuwah kami.. aku mohon, ya ALLAH. 





layout by ellie. image from weheartit.